Bu Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, halklara ve inançlara saldıran, nefret suçu ve cinsiyetçi söylemler içeren, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Toplam 13 Yorum Yapılmış

  • Kenan Deniz
    2015-10-09 21:54:48

    Tesekkürler, Qırıx ve Cumle Alem'i yeniden okuyabilmek çok güzel

    Cevap Ver 5 7
  • medeni soyler
    2015-09-21 09:30:37

    Basarilar serkeftin sizlere

    Cevap Ver 0 3
  • sores
    2015-09-18 21:51:53

    ula doxo picasso'nin kemiklerini sizlatmaya utanmisen,sanat'a saygi.

    Cevap Ver 3 5
  • ali baran
    2015-06-24 08:59:58

    önerim resmin daha büyük olarak açılmasıdır. okumak zor oluyor.

    Cevap Ver 10 21
    • Roni Rebero@ali baran
      2015-12-25 15:53:22

      Arkadaslar sol-ust kosedeki kutuya tiklarsaniz istediginiz kadar buyutebilir ve rahatlikla okuyabilirsiniz.

      4 8
  • Gülnaz Şirin
    2015-06-01 13:13:55

    Maalesef Qırık ne cepten ne de bilgisayardan okunuyor, benden başka arkadaşlarda bununla ilgili zaten görüş bildirmişler.Umarım okunabilirliğini sağlarsınız.Ayrıca gazetemizin yeni hâli gayet iyi olmuş.Tüm Gündem emekçilerine saygılarımı bildiriyorum

    Cevap Ver 12 28
  • Ramazan Azad
    2015-05-31 14:24:02

    Bir an önce bir cözüm bulun.

    Cevap Ver 2 16
  • Ali Can
    2015-05-28 15:08:37

    Maalesef Qırık okunmuyor! Umarım bu hatayı düzeltir ve daha rahat okuyabilmemiz için biran önce eski biçimini uygularsınız. Teşekkür ediyorum ve çalışmalarınızda başarılar diliyorum.

    Cevap Ver 7 23
  • kerim
    2015-05-28 11:52:09

    Qırıx bu kelimenin manasını bilmiyorum ne demektir.

    Cevap Ver 20 37
  • zerwan zerdest
    2015-05-26 20:27:09

    Eski formatiniz daha iyi di, simdiki hali bilgisayar da dahi okunmuyor. Bir Qirix tiryakisi olarak vahim bir durum benim icin. Calismalarinizda basarilar....

    Cevap Ver 7 24
  • zerwan
    2015-05-23 22:12:49

    Qırıksız bir Özgür Gündem eksik bir Gündemdir. Maalesef Doğan Güzelin bu güzel ve anlamlı karikatürleri zaman zaman güncellenmiyor. Umarım bu konuda hem D. Güzel hemde editörler ellerinden geleni yaparlardır. Başarılar diliyorum

    Cevap Ver 5 22
  • orhan güleryüz
    2015-05-13 14:12:56

    Yurt disinda yasadigim icin gazetemizi Internet üzeri takip edebiliyorum ilgiyle takip ettigim qirix karikatür bandini siteniz yenilendiginden beri okuyamiyorum eskisi gibi üzerine tiklandiginda büyümesi saglanirsa sevinirim yayin hayatizda basarilar dilerim saygilar

    Cevap Ver 6 24
  • e.a
    2015-05-12 08:59:06

    çok komik çok hoş karikatürleriniz :)

    Cevap Ver 3 12

Editörün Seçtikleri

Video Galeri

Arşiv

Özgür Gündem Birinci Sayfa

“Binevş”

Cümle Alem

Qırıx


Okurlarla Başbaşa


Medya Diyalog


“Özgür